Известие

Collapse
No announcement yet.

Втаса ми съединителя няколко въпроса

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Втаса ми съединителя няколко въпроса

    Здрасти колеги проблема е ясен и ще се сменя.Става дума че имам и проблем в кутията и ще я отваряме някои да сподели какво мога да очаквам и има ли смисъл да я правя,проблема е следния: като минеш 3000 оборота трябва да чакаш втора да си влезе сама напънеш ли я да смениш по бързо хърка се едно не си натиснал съединитела,а ако я изцепиш до 7000 влиза чак 4-та после.Попринцип на всички скорости се усешта запъване но на другите е по малко и си влизат ако си свикнал но не е мазно както трябва усеща се някакво съпротувление от страна на гергелеците вътре . И след като ще отваряме ми пуснаха мухата да и олекотя маховика да дадете акъл и по тая тема,а да от пловдив съм и колата е 156 1.8 ТС
    Lancia Y-10-DEAD
    Fiat Tempra-EX
    alfa 156 1.8 TS

  • #2
    Може да са заминали синхронизатори, по принцип първото което се гледа при такъв проблем е дали отцепва нацяло, щото ако увлича прави точно тая мизерия. Втора е проблемна на много коли, първа тя си тръгва и много я вкарват с чалъми, двоен съединител и т.н. Относно олекотяването за мен е ок в разумни граници.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Повече ме валнува маховика кутията в най-лошия случеи в кофата и друга ама неискам да мачкам таралежи с гол газ за това питам понеже до колкото знам има доста колеги дето са ги изрязали няколко кила от желязото да кажат за какво става дума .Забравих да кажа че приемам и оферти за олекотени маховици
      Last edited by redemer; d.m.y г., 22:45.
      Lancia Y-10-DEAD
      Fiat Tempra-EX
      alfa 156 1.8 TS

      Comment


      • #4
        Другите скорости как влизат?
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          проблема може да е от горната помпа

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Другите скорости как влизат?
            Влизат си но пак се усеща че нещо запъва вътре и ако сменя много бързо изчатква нещо в кутията.

            ---------- Post added at 08:49 ---------- Previous post was at 08:47 ----------

            Първоначално публикувано от ilya75 Покажи съобщение
            проблема може да е от горната помпа
            Колега до колкото знам съм с лагер помпа
            Lancia Y-10-DEAD
            Fiat Tempra-EX
            alfa 156 1.8 TS

            Comment


            • #7
              И моята втора е така, трябва да чакам да паднат оборотите о 2000-2500 за да влезе нормално, но го прави само на втора, така че мисля е синхронизатор.Ама некакси не ми се дават 300лв за труд за да се смени част за 18лв...
              Alfa 156
              ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
                И моята втора е така, трябва да чакам да паднат оборотите о 2000-2500 за да влезе нормално, но го прави само на втора, така че мисля е синхронизатор.Ама некакси не ми се дават 300лв за труд за да се смени част за 18лв...
                Еми да ама аз сам снабдител в автосервиз и труда ми е без пари вапроса е да намера някои дето да иска да я прави че ми са прават сички и да ми дадат подемник да я дигнем пак и сварши съединитела мисла че е време
                Lancia Y-10-DEAD
                Fiat Tempra-EX
                alfa 156 1.8 TS

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от redemer Покажи съобщение
                  .
                  .....
                  ---------- Post added at 08:49 ---------- Previous post was at 08:47 ----------

                  Колега до колкото знам съм с лагер помпа
                  Ми то всички сме с лагер помпа, макар че това нещо не е помпа, а хидравличен цилиндър обединен с лагер, който се задвижва от помпа монтирана зад педала на съадинителя.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #10
                    В съединителя е причината, колега!
                    Понеже не отделя добре и синхронизаторите не успяват да компенсират.
                    Моят съвет е да си оправиш съединителя и чак тогава да мислиш за скоростната кутия. Още повече, че вероятно проблем в нея няма.
                    от друга страна, скоростната кутия е деликатно нещо. Най-често след ремонт, от нея не става вече нищо. Малко са майсторите, които наистина знаят да ремонтират скоростни кутии.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                      Ми то всички сме с лагер помпа, макар че това нещо не е помпа, а хидравличен цилиндър обединен с лагер, който се задвижва от помпа монтирана зад педала на съадинителя.
                      Аха мерси за инфото колегаМислех че сме като при Audi и тн че онея нямат горна помпа като са с лагер помпа пък алфа несме разглабяли да видим как е положението

                      ---------- Post added at 09:21 ---------- Previous post was at 09:16 ----------

                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      В съединителя е причината, колега!
                      Понеже не отделя добре и синхронизаторите не успяват да компенсират.
                      Моят съвет е да си оправиш съединителя и чак тогава да мислиш за скоростната кутия. Още повече, че вероятно проблем в нея няма.
                      от друга страна, скоростната кутия е деликатно нещо. Най-често след ремонт, от нея не става вече нищо. Малко са майсторите, които наистина знаят да ремонтират скоростни кутии.
                      Еми колегата доста е отворил и направил и не се вращат значи карат пък и така и така ще се сваля да я видим пък и ми пуснаха една муха да и сложа 5-та от дизел ще съм благодарен ако някои даде акъл и по тая тема както и по въпросът с олекотяване на маховика каде може да стане в пловдив да не ми го орезилят
                      Lancia Y-10-DEAD
                      Fiat Tempra-EX
                      alfa 156 1.8 TS

                      Comment

                      Working...
                      X